3 Ocak 2013 Perşembe

NELER OLDU NELER????
En son bloğumuzu güncellediğimizden bu yana yine 40 günü geçmiş.... Bu 40 gün de hayatımız da yine o kadar çok şey değişti ki... Maceralarımız ve sürprizler tam gaz devam ediyor... Yolumuz gerçekten bambaşka bir yöne kaydı... Peki keyifli miyiz??? Hem de çoook... 

Kamboçya'nın Koh Rong adasında ki yerleşik yaşamımıza devam ediyoruz... Hatırlarsanız 1 aylık Kamboçya vizelerimizi, 50 Dolar karşılığında 1 ay daha uzatmıştık. Para karşılığında, turist vizesini, uzatma hakkı tek seferlik olduğu için, bu süre zarfında (yani 40 günlük zaman diliminde) Tayland-Bangkok'a 4 günlük vize yenileme maceramız oldu... Açıkçası Taylanda ki kötü değişimden ve Bangkok'un pahalılığından adeta kaçarcasına geri döndük adamıza... Bangkok da ki müzik ziyafetlerimiz ve Kızıldereli Papa ile tanışmamız en büyük kazancıydı bu yolculuğun diyebilirim... Koh Rong'dan, Bangkok'a Kamboçya- Koh Kong üzerinden gelip gittik, en berbat yolculuk en zorlu, en kandırmacalı sınır geçişiydi diyebilirim. 

Adamız Koh Rong'a geri döndüğümüzde gerçekten mutluyduk.... Adaya döndükten günler sonra çoook çok ani bir kararla adadan ayrılmaya, Kamboçya'nın diğer şehirlerini gezmeye karar verdik..... veee adaya elveda dedik.... Kendisinin müsadesi olursa, ilerleyen zamanlarda bloğumuzda ondan ve hayatımda duyduğum en ilginç hikayeden bahsetmek isterim, ama önce müsadesi lazım.... İşte bu güzel insan... yine tüm planlarımızı değiştirtti bize... Bize sunduğu teklif 'Hayaldi gerçek oldu dedirtecek cinstendi'.... Ada da ki güzel günlerimiz yeni açılan bir başka işletmede  devam ediyor.... Terminator ailesi muhteşem Bamboo Bungalowların işletmeciliğini yapmaya başladı.... TERMINATOR AĞAOĞLU 'HAYALDİ GERÇEK OLDU' diyor....




4 yorum:

  1. Su anda yol dayım uçuşa gidiyorum yazdiklarinizi okuyorum bir yandan ...super keyifli ... çok acık konuşayım ki Aydo bilir bunu çok zor söylerim sizi deliler gibi kıskanıyorum¿?!etrafıma bakiyurum istanbul keşmekeş insanlar deli gibi bir yerlere koşturup duruyor hayatlarımızı kendi istediğimiz gibi değilde başkalarının bize yazdığı tiratlarla yaşıyoruz ...replikler bitince bizim perdemiz kapaniyor...tek gerekli olan şey para...onuda kazanmak için düzenin çarkları içinde yogrulmayi göze alıyorsun... o da seni kanının son damlasına kadar suyunu sıkıp posani çıkarıyor...
    Siz en güzelini yaptınız daha öncede söyledim ben sizin yaptığınıza cesaret edemezdim ... o yüzden kim ne derse desin siz bu hayatta galip gelen ve başarılı olan taraftasınız.bizlerse düzene ayak uydurup tek düze hayatı seçen taraftayız...
    Bu arada saçma olacak belki ama konuşmak için kullandığınız bi aygıt varmı dostlar sesinizi özledik yaw. Skype falan ya da yerel bi hat bana faceden mesaj atın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesaret edebilmeyi başardığımız için, bir çok şey kazandığımızı farkındayız bugün... Güzel sözlerin ve desteğin için sonsuz teşekkürler Cem... İnan bana çok mutluyuz ve hiç pişman değiliz :) tel numaramız var, face den göndereceğim... Zeynep'e ve güzel gülücüklü oğluna sevgiler....

      Sil
  2. Olm cok ozledim lan sizi. Ama neyse, ben inceden yaklasiyorum ortama. Subat 15 Cin-Nanjing'deyim. Biraz orda kalicam. Sonra biraz Japan, elimden gelirse - ama asil - sizin mekana gelip gormek sizi yerinde. Okyanus falan. Bak okyanus yoksa cok pis bozusuruz.. Cilgincasina opuyorum sizi.
    Erdem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yawrucan merhaba.... duyduk gelişini çok isterik gelmeni yanımıza.. acayıp harıka olur, mutlaka ayarla,
      hasretle bekiyoruz

      Sil